ЗМІСТ САЙТУ

НАША АДРЕСА

08344

КИЇВСЬКА ОБЛ. БОРИСПІЛЬСЬКИЙ Р-Н С.ПРОЦІВ

ВУЛ.ДРУЖБИ, БУД.2-Б

тел. +380 3-26-93

e-mail:

protsivschool@ukr.net


ОСВІТНІ САЙТИ



ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 23





 

Головна

Мій профільРеєстрація

ВихідВхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

ПРОЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

I СТУПЕНЯ

Субота, 27.04.2024, 14:25

Звіт директора Процівської ЗОШ І ступеня

 Вороньківської сільської ради

 Бориспільського району Київської області

 Косовець Оксани Олексіївни за 2020-2021 навчальний рік

(з 09.12.2020 року)

 

 

«Школа – це майстерня, де формується думка

 підростаючого покоління, треба міцно тримати

її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє»

А.Брюс

 

      Як писав О.Уальд, «Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими». В нашій школі ми все робимо для того, щоб бачити  щасливі очі батьків і веселі посмішки на обличчях учнів. Ми з вами єдина команда і,підтримуючи одне одного, ми досягли і досягаємо багато чого для створення належних умов для життя і творчого розвитку підростаючого покоління.

У 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив натхненно працював над вирішенням низки проблем, поставлених перед нами. Зокрема , це і розвиток ключових життєвонеобхідних компетентностей молодших школярів в НУШ. Також, у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, постало гостре питання організації нових методів роботи, наприклад дистанційної форми освіти, яку у нашому закладі було реалізовано на достатньому рівні.

Управління закладом було спрямоване на впровадження Державних стандартів освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання й виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу.

Адміністрацією школи постійно проводились консультації та спільно розглядалися питання з такими структурними підрозділами закладу, як Рада  школи (голова -  Скічко Юлія Миколаївна), батьківський комітет (голова -  Нікішова Анастасія Олександрівна), профспілковий комітет (голова -  Розумна Ліна Михайлівна), методичне об'єднання вчителів (голова -  Кінтер Ольга Сергіївна).

Дана  співпраця сприяла розвитку всіх напрямків діяльності закладу освіти, дозволила покращити результативність освітнього процесу та умови перебування діток у школі.

У 2020-2021 навчальному році у 5 класах навчалась 81 дитина. Середня наповнюваність у класах становила16 учнів. У майбутньому навчальному році планується також 5 класів, 2 паралелі: 3-А і 3- Б, а також 20 нових учнів 1-го класу. Можна відзначити, що показник мережі кількості учнів залишається стабільним.

Для дітей, які з певних причин (зокрема у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби) не могли відвідувати школу, були створені умови щодо здобуття ними освіти за індивідуальними навчальними планами й програмами відповідно до Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.04.2019  № 536. За заявою батьків, було організоване домашнє навчання для двох учнів, у 2-му класі.  Також на індивідуальному навчанні перебувала 1 дитина з 3 класу, яка відвідувала навчальний заклад. Для однієї дитини, учениці 4-Б класу, було організоване екстернатне навчання. Дівчинка проживає за межами України, з вчителем виходила на онлайнзв’язок для планових консультацій, та постійно надсилала свої роботи для моніторингу засвоюваності навчального матеріалу.

У минулому навчальному році в школі працювали 3 групи продовженого дня, які відвідували майже всі  учні 1-4 класів. Для роботи ГПД було надано навчальні кабінети, усі  групи укомплектовані кваліфікованими педагогічними кадрами. Працювали такі вихователі:  Свобода Т.В., Кінтер О.С., Єлисєєва Н.О., Кунцьо Л.Г., Пилипенко А.О. Деякі вчителі працювали

Режим групи продовженого дня було оголошено на батьківських зорах, висвітлено на сайті. Група функціонувала з 12: 00 до 18:00, у будні дні. Також дітям під час ГПД  було організовано дворазовий прийом їжі – обід та полуденок. Більшість діток від'їжджали додому на шкільному автобусі, на який за графіком,  учнів супроводжували вихователі.

Під час ГПД діти відвідували гуртки, музичну школу у супроводі керівників гуртків. Також щоденно прововодилися бесіди, заняття, розвивальні і тренувальні вправи за календарними планами ГПД вчителів. А учні 2- 4 класів виконували домашні завдання під час самопідготовки, згідно часових норм.

У новому навчальному році планується робота 3-х груп продовженого дня для учнів початкової школи. Групи будуть працювати, ураховуючи попередній досвід, буде продовжено роботу з батьками з питання розуміння важливості дотримання режиму дня та систематичного відвідування занять.

Окремо хотілося б виділити результативність навчання. У минулому навчальному році:

- до наступних класів переведено 81 учня;

- з них нагороджено Похвальним листом 10 учнів;

 - закінчили 4-й класі перейшди до інших навчальних закладів  27 учнів;

Діти протягом року приймали активну участь у онлайнолімпіадах «На урок» та «Всеосвіта», та показували високі результати. Також учні прийняли участь у всеукраїнській природознавчій грі «Геліантус»(координатор Кінтер О.С.) та отримали дипломи переможців, нагороди та відзнаки, також у математичному конкурсі «Кенгуру» (координатор Розумна Л.М.). Учні нашої школи приймали активну участь і в усіх позашкільних заходах, оргазованих на рівні району – це і спортивні змагання, і різноманітні виставки та конкурси тощо.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4-х класів відбувалося за 12-ти бальною системою. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією ДПА для 4-х класів було відмінено. Але всі заплановані підсумкові контрольні роботи були виконані.

У 2020-2021 році учні 4-А класу продовжували навчатися за експериментальною програмою «Крила успіху», яку розпочали ще з 1 класу. Діти успішно засвоїли дану програму, показали хороші результати під час моніторину знань і вмінь. Дітям 4-А класу , по закінченню початкової школи, було видано характеристики їхніх навчальних досягнень, а також, за заявами батьків та в результаті проведених перевірних діагностувальних робіт було виставлено бали з занесенням в особові справи.

У школі постійно проводилася робота з обдарованими дітками. Вони приймали активну участь у шкільних конкурсах, займалися додатково з вчителями. Також надавалася допомога і учням, які не встигають з навчанням. Такі дітки решулярно залишалися на індивідуальних годинах, вчителі заручилися і підтримкою сімей.

Головною метою виховної роботи у 2020-2021 навчальному році було створення умов для розвитку особистості і самореалізації кожного учня, вихованні покоління людей, здатних працювати і навчатися протягом життя, бути активними, здоровими , креативними та щасливими людьми.

Основні напрямки виховної роботи у Процівській школі:

  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, виявлення національної самосвідомості, розвиток духовності, виховання патріотизму та поваги до історичної спадщини українського народу, формування здорового способу життя, загальнолюдських моральних цінностей. З метою реалізації Концепції національно-патріотичного виховання у нашій школі  були сплановані та проведені різноманітні виховні  заходи. Покладання квітів до пам’ятних місць, відзначено День захисника України, День українського козацтва,  День Збройних Сил України, День Гідності та Свободи, День пам’яті жертв голодоморів, День Соборності України.
  • ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності, вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. У процівській школі було проведено родинні зустрічі, сімейні свята. А також конкурси малюнків та проєктів: «Моя сім’я», «Родинне дерево» тощо. З метою профілактики негативних явищ серед діток, формування свідомого ставлення в учнівської молоді до свого здоров’я та здоров’я оточуючих протягом 2020-2021 навчального року в школі були проведені навчальні, виховні, фізкультурно-оздоровчі та спортивно-масові заходи. Зокрема, це і родинне сортивне свято «Козацькому роду нема переводу», проведене у жовтні 2020 року.
  • ціннісне ставлення до природи, яке формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її цінності; особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно; активній участі у практичних природоохоронних заходах, здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві. Діти мали змогу постійно ходити на екскурсії до процівського лісу, гуляли у парку, часто проводилися і уроки на відкритому повітрі.
  • ціннісне ставлення до мистецтва. Естетичне виховання учнів школи спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектру почуттів – здатності збагнути та висловити  власне ставлення до мистецтва. Протягом 2020-2021 навчального року  проводились творчі заходи до Дня вчителя, до Дня святого Миколая, Українських вечорниць, Нового року, 8 Березня з дотриманням законодавства України в частині запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом. Свята проходили в онлайнформаті, з записом відео.
  • Ціннісне ставлення до себе та оточуючих передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції. Протягом року велася активна робота психологом нашої школи Єлисєєву Н.О., яка взаємодіяла з вчителями задля розвитку особистості учнів та пізнання власного Я, вміння відстоювати власні кордони, не порушувати прав інших дітей. Проводилися як колективні бесіди та заняття, так і індивідуальні тренінги та вправи.

        У  школі створена досить  потужна система позашкільної освіти, яка включає різні напрями розвитку здібностей учнів.  Учні розвиваються у гуртках, що працюють на базі   школи, та інших гуртках і секціях села. Зокрема, це студія живопису «Чарвні палітра» під керівництвом Новікової В.В., гурток танцю «Веселі танцюристи» під керівництвом Ющенко М.М., а також спортивний клуб під керівництвом Стахова Р.В. У селі діє філіал музичної школи Великоолександівської школи мистецт і ремесл, де навчається велика кількість наших учнів.

Велика увага в  школі приділялась питанням охорони праці, безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортивна зала мають необхідний перелік документів з питань безпеки життєдіяльності, стенди, систематично проводилися навчання з охорони праці та інструктажі. Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах при директорі у вересні 2020 року. Відповідні бесіди та інструктажі постійно проводилися з учнями, та фіксувалися у журналах.

Протягом року у Процівській школі було організовано якісне гаряче харчування для учнів та працівників школи. Воно відповідає усім санітарним нормам та вимогам. Діти пільгових категорій були забезпечені одноразовим гарячим харчуванням. Матеріальна база шкільної їдальні відповідає нормативним вимогам щодо організації харчування школярів. Обідня зала та харчоблок утримуються в належному стані: вчасно здійснюється ремонт приміщень, технологічне та холодильне обладнання знаходиться у робочому стані, вилучається зіпсований та поновлюється необхідний посуд і обладнання. В обідній залі обладнано куточок для миття рук необхідною кількістю умивальників, паперовими рушниками, рідким милом. Діти харчувалися за затвердженим графіком, щоб уникати скупчення, у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби.  Також було організовано питний режим, з забезпеченням якісного водопостачання для пиття.

Вчителями було проведено ряд бесід про здорове харчування: •      «Людина та її здоров’я: їжа, корисна для здоров’я» , «Вибір їжі та страв. Культура харчування»,«Продукти харчування: наші друзі й вороги»,«Здоровий спосіб життя» ,«Здоров’я – скарб»,«Подбай про своє здорове харчування».

Навчальний заклад забезпечений  медичною сестрою – 0,5 ставки. Медичною сестрою систематично проводився аналіз  стану здоров’я учнів, про що своєчасно інформація доводилась батькам учнів.

За результатами профілактичних медичних оглядів учнів в поліклініках за місцем проживання  був здійснений розподіл учнів за станом здоров’я на групи для занять фізичною культурою. Переведення дітей із спеціальної медичної групи та з підготовчої до основної і навпаки здійснювалось лише після медичного обстеження за згодою батьків або осіб, які їх замінюють.

У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19), у Процівській школі періодично було  організовано дистанційне навчання для учнів 1-4 класів. Вчителями було створено онлайнкласи, приєднано усіх учнів і батьків, щоденно проводилися онлайнуроки на платформі ZOOM, для учнів, які не могли приєднатися до онлайнуроку записувалися відеоуроки та передавалися через засоби зв’язку. Таким чином дистанційним навчанням було охоплено всіх учнів школи.

Активно проводилася робота шкільного методичного об’єднання. У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів навчання, в залученні інноваційних методик до процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, творчо підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролювати та самооцінювати результати своєї діяльності.

Основні завдання методичного об’єднання:

 формування фахової компетентності педагогів щодо психолого – педагогічного проектування навчально-виховної роботи;

 навчити осмислювати особистий рівень професійної компетентності, розроблювати моделі індивідуального маршруту формування професійної майстерності;

 формування потреби педагогів в інноваційній діяльності;

 формування професійної компетентності конкурентноспроможного вчителя, його світоглядні орієнтації, виробляти власну філософію життєдіяльності, самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер суспільного життя;

 реалізація нового обласного науково-методичного проекту з одночасним пошуком технологій втілення його в навчально-виховний процес;

 розвиток творчих можливостей педагогів в умінні самостійно конструювати власну діяльність, орієнтуватися в інформаційному просторі, використовуючи набуті знання на практиці;

 виявлення, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.

У закладі продовжується робота щодо застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, покращується матеріально-технічна база інформатизації, педагоги широко застосовують ІКТ під час навчальних занять за очною та дистанційної формами роботи, у позаурочний час.  Усі вчителі під час дистанційного навчання проводили уроки з використанням інформаційних технологій. Всі вчителі забезпечені ком’ютерами за кошти бюджету, у класах є наявні смарт-дошки, документкамери, принтери.

За бюджетні кошти придбано:

-        дидактичні матеріали для початкової школи,

-        робочі місця вчителя (початкова школа);

-        комплекти меблів: парти,стільці, шафи, меблеві стінки(початкова школа),

-        санітарно-гігієнічні засоби та засоби для дезінфекці.

Протягом останніх років приділяється велика увага створенню сприятливих санітарно-гігієнічних умов навчання та праці. Силами адміністрації, педагогів, працівників школи, батьків приміщення й територія школи підтримуються у належному санітарно-гігієнічному стані, відрізняються чистотою та охайністю. Проводяться «Рейди чистоти», учні залучаються до прибирання території, з дозволу батьків.

Незважаючи на будівництво нової школи, за програмою «Велике будівництво», для учнів створені всі умови для комфортного перебування, навчання та відпочинку.

Звичайно, вся громада, вчителі, батьки і діти з нетерпінням чекають відкриття нової школи у селі Проців, що нині активно будується. Завершення будівництва заплановано на кінець 2021 року, а урочисте відкриття – на початку 2022-2023 навчального року.

Процес удосконалення матеріально-технічної бази триває поступово та покликаний створити комфортні умови,  сприятливе освітнє середовище.

Отже, пріоритетними напрямками нашої роботи у 2021-2022 навчальному році є:

- упровадження концептуальних засад Нової української школи;

 -  підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;

 -  використання набутого досвіду більшістю педагогів школи;

 -  удосконалення змісту, форм і методів внутрішкільної методичної роботи;

 - оволодіння педагогічним колективом сучасними формами дистанційної освіти;

 -  досягнення високого  рівня навчальних досягнень;

 -  створення сприятливого психологічного клімату в колективі;

 -  формування високого рівня вихованості та ціннісних ставлень учнів;

 -  удосконалення управлінської компетентності педагогів;

 -  розробка ефективної моделі внутрішкільного моніторингу  освітнього процесу;

 -  управління ефективним застосуванням інновацій;

 -  удосконалення психологічного забезпечення  освітнього процесу;

 -  управління соціально-психологічним супроводом освітнього процесу;

 -  оптимізація використання наявних інформаційних ресурсів;

 -  розробка ефективної моделі управління науково-дослідницькою роботою вчителів та учнів;




РЕЄСТРАЦІЯ

ГОДИННИК


КАЛЕНДАР
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ПОГОДА В СЕЛІ
Погода в Украине

Архів записів

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ









Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz